Stemningen har mildt sagt været elektrisk de to gange, Kasper Hansen har været i buret ved Airtox Dominance-stævner i KB Hallen.
Næste lørdag er den danske sværvægter så endelig tilbage igen – mere end 13 måneder efter sin seneste kamp.
“Det bliver skønt at komme tilbage,” siger Kasper Hansen til Fighting.dk.
Der er ingen tvivl om, at Kasper Hansen er københavner med stort K – og han har ikke tidligere lagt skjul på, at KB Hallen er hans hjemmebane.
“Det er altid en ære for mig at kæmpe i Danmarks hjerte,” lyder det fra Kasper Hansen op til kampen næste lørdag, hvor han står over for svenske Adijan Omerovic.
Læs også: Afslappet Kasper Hansen før comebackkamp: “Det er ham, der har spillet smart”
Svenskeren er blot 21 år og står noteret for fire sejre i fem kampe som professionel. Omerovic er placeret som nummer to på Tapologys liste over bedste nordiske sværvægtere – på samme rangliste er Kasper Hansen nummer tre.
Den danske sværvægter lægger dog ikke skjul på, at han pænt sagt er ligeglad med ranglisteplaceringer.
“Vi kæmper i buret, og så må vi se, hvem der er bedst. Jeg er ikke typen, der praler med, hvad jeg kan og ikke kan. Jeg vil hellere vise det,” understreger Kasper Hansen.
Danskeren har fem sejre og ét enkelt nederlag i sin karriere.
I Airtox Dominance-regi har Kasper Hansen slået både Jonibek Yusupov og Jiffa Kundo, så en sejr over Adijan Omerovic vil være en slags sejrshattrick i KB Hallen for danskeren.
Det er den 6. juni, det går løs med Airtox Dominance 6.0 i KB Hallen.



