Walisiske Rob Cunningham (4-1) skal for første gang i buret i KB Hallen, når den professionelle sværvægtskæmper møder Mads Ottosen ved Airtox Dominance 6.0 lørdag aften.
Men det er ikke første gang Cunningham oplever stemningen i KB Hallen.
“Det bliver min første kamp for Airtox Dominance, men jeg var faktisk ovre at se eventet i januar. Jeg var blæst bagover. Det føltes som et UFC-event. Produktionen og hele setuppet var helt outstanding,” siger Rob Cunningham til Fighting.dk om hans oplevelse af Airtox Dominance 5.0 den 10. januar.
Og det var ikke kun produktionen, der gjorde indtryk på waliseren.
“Mark (O. Madsen, red.) og hele holdet fik mig til at føle mig enormt velkommen, og det er jeg meget taknemmelig for,” lyder det fra Cunningham, før sin debutkamp lørdag aften mod norske Ottosen.
Læs også: Airtox Dominance: Mark O. signer sværvægtspro med stærk rekordliste
Har man set Airtox Dominance 5.0, kan måske huske, at Rob Cunningham ved den lejlighed blev interviewet live fra ringside, hvor han blev spurgt ind til et muligt møde med den danske sværvægter Kasper Hansen.
Burnell MMA-kæmperen skal først have sine første professionelle kampe, men så afviser Cunningham bestemt ikke, at en kamp mod danskeren kunne være interessant.
“Kasper er et virkelig godt prospect, så måske i fremtiden. Når han har fået et par professionelle kampe, kunne det sagtens blive et spændende matchup længere nede ad vejen,” lyder det fra den rutinerede waliser.
Kasper Hansen og Rob Cunningham kæmper dog i første omgang mod hver sin modstander lørdag aften, når KB Hallen lægger arena til Airtox Dominance 6.0.



